От своето официално откриване на 28 март 2013г Paradise Center маркира лайфстайл центъра на България, като най-атрактивното място за търговия и развлечения, с впечатляваща архитектура и интериорен дизайн. Това е и най-мащабният проект от своя клас в България и един от уникалните в Европа.
Концепцията е базирана на синергията между човека и природата, въплътена както в логото на проекта, така и във всеки детайл от сградата. Впечатляващата архитектура и дизайн на Paradise Center е вдъхновена от уникалното му местоположение – между центъра на града и планината. В шопинг мола са обособени четири интериорни зони - "Градината", "Каньонът", "Терасата" и "Булевардът", които се открояват с различна концепция и дизайн. Сърцевината на проекта представлява естествена градина с два водопада. Разположена в централния атриум, тя е облята с дневна светлина. Там е и панорамният асансьор, който свързва всички нива и предлага поглед отвисоко.
Paradise Center е мястото, където най-известните марки са разположили най-добрите си магазини. Търговската част е на три нива – две надземни и едно подземно. Търговският микс включва освен модни стоки и аксесоари на световни модни брандове, така и тип стоки за дома, хоум декор, модерни оптики, Zoo Mall и много други.
Световният лидер в търговията на дребно Carrefour, чийто хипермаркет е разгърнат на 8000 кв.м площ и водещата верига хипермаркети Technopolis, също са сред ключовите търговски обекти.
Зоната за развлечение на Paradise Center е без конкуренция в страната. Международната верига Cinema City привлича кинолюбителите с мултиплекс с 14 зали, включително 4DX кино зала със 100 места. Walltopia, българската компания, която е и най-големият производител в света на стени за катерене, изгради център за забавление на възрастни и деца –Funtopia Bulgaria. Сензация е и Sky Park – първият тематичен увеселителен парк в България, разположен на 7 460 кв.м.
Наред с атракциите се нарежда и първата синтетична ледена пързалка ICE SYNTHETIC RINK, разположена на площ от 200 кв.м.
Познатият ресторант Happy е с изцяло нова концепция с грил и барбекю. Гръцки рибен ресторант, , италиански ресторант, българска кухня, няколко формата кафенета и сладкарници предлагат интернационална кухня и уютна атмосфера. Сред наемателите е и нов формат за бързо хранене - BurgersBar.
На площ от 4 032 кв.м. е разположен спортният комплекс Orange Fitness, който разполага с басейн, възстановителен СПА-център и релакс, фитнес, скуош, спининг и йога.
Разгърнатата площ на търговския център възлиза на над 208 000 хил. кв.м., а брутната отдаваема площ на над 80 000 кв.м. Подземният паркинг е на 2 нива с два входа - от ул. "Хенрих Ибсен" и от бул. "Тодор Каблешков", и два изхода към ул. "Сребърна" и към бул. "Черни връх", като предоставя близо 2000 паркоместа.
Paradise Center е най-добре позиционираният проект от гледна точка на комуникации и достъпност в София. Търговският център е изграден на три главни транспортни артерии – бул. "Черни Връх", ул. "Хенрих Ибсен" и бул. "Тодор Каблешков". Достъпът е изключително лесен както с автомобил, така и с надземен или подземен градски транспорт. Удължаването на метролиния М2 предвижда метростанция "Витоша", която ще бъде с директен вход-изход към ниво -1 на търговския център.
Paradise Center е с изключителна гледка към Витоша и с отлична комуникация към всяка част на столицата. Превърнал се в любимо място за столичани и гости на столицата, както и домакин на някои от най-важните прояви в културния и бизнес календар на България, Paradise Center залага на иновативните форми и високите стандарти в търговските формати, атрактивните начини за прекарване на свободното време и лидерството в събитийния мениджмънт.
Прочети още
Коментари · 1
представянето по-горе си е просто платен рекламно кареnне е кой знае к'во