Рейтинг:
0.0
Минало събитие

Дигитализация и автоматизация на маркетинг и продажбени процеси Онлайн

... прочети още Реалността на днешната световна криза изправи бизнесите пред неподозирани предизвикателства и трудности. Особено за малкия и среден бизнес, попадането в капана на неяснотата и несигурността доведе до взимане на прибързани и болезнени решения за съкратяване на персонал и орязване на всякакви „ненужни“ разходи. Днес, светът се държи на възможността да комуникира и извършва бизнес чрез интернет повече от всякога. Дигитализацията на една компанията стана приоритет номер 1 за много собственици на бизнес. Защо е така? Има просто отговор: Защото чрез дигитализация на твоите бизнес, търговски и маркетинг процеси си по-малко зависим от географията и бързо можеш да реагираш на неприятни промени и катаклизми като днешните. Дълго време инвестицията в системен маркетинг, в добре подредена търговска стратегия и в оптимизация на бизнес процесите в една компания, се считаше за второстепенна и незначителна за успеха в дългосрочен план. Да, по-лесно се инвестира в нещо, което можеш да пипнеш. Една машина, например. Но днес това не е достатъчно. Ето защо ние вярваме, че експертизата и знанията, които натрупахме през последните 5 години, днес могат да бъдат от полза на компании, които виждат в сегашната ситуация повече възможности, отколкото проблеми. Компании, които искат да инвестират в подобряване на дигиталното си знание в момент, в който световната икономика е на бавен ход, но рано или късно ще има възход. И те искат да са абсолютно готови, когато това време дойде. РЕГИСТРАЦИЯ: https://share.hsforms.com/1OtYfGg0OSP6eMufedikXKw2197f Предлагаме ви безплатен уебинар от две части. В първата част ще засегнем следните теми: • Предизвикателства, позитиви и етапи на един процес по дигитализация на бизнес, маркетинг и търговски процеси. • Какво е Marketing and Sales Alignment /синхронизация между маркетинг и продажби/ и защо е важно за успеха на един бизнес? • Маркетинг микс за B2B компании – основни елементи • Дигитални тенденции в B2B продажбите • Централизирана платформа за управление на макретинг и търговски процеси като ключов елемент в успеха на дигитализацията • Въпроси и отговори В част втора ще засегнем основно автоматизацията на маркетинг и търговски процеси през решенията на HubSpot и няколко други инструмента. Ще споделим съвети и трикове при планиране и реализиране на маркетинг и продажбени автоматизации. Дати: 19 май първа част и 16 юни втора част Начало: 15:00 ч. ONLINE

19 май 2020 от 15:00ч. до 16:30ч.
Пловдив
изминало
16 юни 2020 от 15:00ч. до 16:30ч.
Пловдив
изминало
Реалността на днешната световна криза изправи бизнесите пред неподозирани предизвикателства и трудности. Особено за малкия и среден бизнес, попадането в капана на неяснотата и несигурността доведе до взимане на прибързани и болезнени решения за съкратяване на персонал и орязване на всякакви „ненужни“ разходи.

Днес, светът се държи на възможността да комуникира и извършва бизнес чрез интернет повече от всякога. Дигитализацията на една компанията стана приоритет номер 1 за много собственици на бизнес.

Защо е така? Има просто отговор: Защото чрез дигитализация на твоите бизнес, търговски и маркетинг процеси си по-малко зависим от географията и бързо можеш да реагираш на неприятни промени и катаклизми като днешните.

Дълго време инвестицията в системен маркетинг, в добре подредена търговска стратегия и в оптимизация на бизнес процесите в една компания, се считаше за второстепенна и незначителна за успеха в дългосрочен план. Да, по-лесно се инвестира в нещо, което можеш да пипнеш. Една машина, например. Но днес това не е достатъчно.

Ето защо ние вярваме, че експертизата и знанията, които натрупахме през последните 5 години, днес могат да бъдат от полза на компании, които виждат в сегашната ситуация повече възможности, отколкото проблеми. Компании, които искат да инвестират в подобряване на дигиталното си знание в момент, в който световната икономика е на бавен ход, но рано или късно ще има възход. И те искат да са абсолютно готови, когато това време дойде.

РЕГИСТРАЦИЯ: https://share.hsforms.com/1OtYfGg0OSP6eMufedikXKw2197f

Предлагаме ви безплатен уебинар от две части. В първата част ще засегнем следните теми:

• Предизвикателства, позитиви и етапи на един процес по дигитализация на бизнес, маркетинг и търговски процеси.
• Какво е Marketing and Sales Alignment /синхронизация между маркетинг и продажби/ и защо е важно за успеха на един бизнес?
• Маркетинг микс за B2B компании – основни елементи
• Дигитални тенденции в B2B продажбите
• Централизирана платформа за управление на макретинг и търговски процеси като ключов елемент в успеха на дигитализацията
• Въпроси и отговори

В част втора ще засегнем основно автоматизацията на маркетинг и търговски процеси през решенията на HubSpot и няколко други инструмента. Ще споделим съвети и трикове при планиране и реализиране на маркетинг и продажбени автоматизации.

Дати: 19 май първа част и 16 юни втора част
Начало: 15:00 ч. ONLINE
Прочети още
Сподели това събитие:
Още за събитието:
Подходящо:
За възрастни
Дата на актуализация:
07.05.2020г.
Преглеждания:
113 бр.
Преглеждания последните 30 дена:
1 бр.

Оферти за събития и забавления наблизо

За малки и големи! Игра в стая на загадките Magic Escape Room
3 бр. 3 бр. 30 бр. Оферта от Grabo.bg
Валидност на ваучера:
от 13 Март до 11 Август 2025г.
Към офертата
Shine & Create: Работилница за изработка на поставка за бижута с еко смола
2 бр. 2 бр. 18 бр. Оферта от Grabo.bg
Валидност на ваучера:
от 2 Април до 31 Юли 2025г.
Към офертата
Концерт "Любо Киров - 25 години на сцената - Пловдив", на 3 Август в Античен театър - Пловдив
422 бр. 397 бр. 2 бр. 50 бр. Оферта от Grabo.bg
Валидност на ваучера:
3 Август 2025 (Неделя)
Към офертата

Коментари

Коментирай 1000 символа

Изминали събития наблизо

Минало събитие
чт, 05 дек 2024 от 20:00
Пловдив Преглеждания 5082
Минало събитие
чт, 10 окт 2024 от 19:00
Пловдив Преглеждания 306
Минало събитие
пт, 27 сеп 2024 от 19:00
Пловдив Преглеждания 1362
Минало събитие
ср, 25 сеп 2024 от 20:00
Пловдив Преглеждания 1258