... прочети още опулярният "Френски квартал" на Ню Орлиънс е притегателно място за всякакви видове хора: от ексцентрични възрастни дами до разкрепостени млади компаньони. Животът в този западащ и по бохемски цветен квартал като че ли никога не спира. Така поне изглежда на повърхността. Загледа ли се човек отвъд видимото, точно там ще прозре белезите на всеобхватна и парализираща самота. От Тенеси Уилямс Режисьор - Денислав Янев Сценография и костюми - Илияна Кънчева Композитор - Николай Владимиров Хореограф - Неделя Ганчева Действащи лица и изпълнители Мисис Уайър - Галя Александрова Помощница - Мария Енева Писателят - Красимир Ненков Джейн - Тони Тончева Найтингейл - Цветомир Черкезов Мери Мод - Елена Азалова Мис Кери - Диана Найденова Тай - Георги Ножделов Фотограф - Сезер Сами Скай - Георги Георгиев Полицай, Парамедик - Георги Райчев Случаен мъж - Илчо Димитров "Мисис Уайър, аз не съм вашето дете. Аз съм ничие дете. Вече съм мъж, който се кани да направи първата си крачка от тази чакалня към широкия свят." Във фокуса на тази осъвременена сценична трактовка са симпатичните, но избутани в периферията на обществото и страдащи от своите натрапчиви самозаблуди обитатели на мотел "Фламинго". Писателят, млада и неопитна версия на самия Тенеси Уилямс, попада в този конгломерат на неспокойни души след бягство от дома си в търсене на истинската си природа и призвание. Сблъсквайки се челно с авторитарната майчина фигура на мисис Уайър, собственичката на мотела, експлоатираната от нея мъдра помощница, както и с фигурите на сексуално хищния, но тежко болен художник Найтингейл, красивия и опасен дилър Тай, неговата доброволно откъснала се от хайлайфа на Ню Йорк приятелка Джейн и дуото обеднели и опитващи се да оцелеят с достойнство мис Кери и Мери Мод, младият Писател открива объркаността на света извън уюта на дома и се среща за пръв път със Сексуалния нагон, Самотата, Смъртта и Състраданието по пътя към Съзряването. Спектакълът "Френският квартал" е нашия споделен с Тенеси Уилямс вик за повече човечност и състрадание в един жесток и все по - прагматичен в мерките си свят." Денислав Янев