Оферти за хапване наблизо

Суши сет с 24, 50 или 88 хапки, плюс 150мл соев сос Kikkoman
София 18 бр. 8 бр. Оферта от Grabo.bg
Валидност на ваучера:
от 13 Февруари до 4 Юли 2024г.
Към офертата
Нечовешки вкусно: Сочен свински джолан с кост, плюс гарнитура от печени билкови картофи и туршия
София 47 бр. 33 бр. Оферта от Grabo.bg
Валидност на ваучера:
от 1 Ноември до 30 Май 2024г.
С вкус от Изтока! Суши сет с 38 или 68 хапки за вкъщи
София 206 бр. 36 бр. Оферта от Grabo.bg
Валидност на ваучера:
от 14 Ноември до 30 Юни 2024г.

Оферти за забавления наблизо

Психотрилърът "Обещанието" с Даниел Рашев от "Откраднат живот" и носителката на Икар - Касиел Ноа Ашер: на 18 Май, в Зала Underground на Театрална работилница Сфумато
София 2 бр. 5 бр. Оферта от Grabo.bg
18 Май 2024 (Събота)
Постановката "О, щастливи дни" на 18 Май, в Театрална работилница Сфумато
София 3 бр. Оферта от Grabo.bg
18 Май 2024 (Събота)
Към офертата
Гледайте за последен път черната романтична комедия "Мъгла" с номинация Малък сезон 2021 - на 14 Май, в Театрална работилница Сфумато
София 3 бр. Оферта от Grabo.bg
14 Май 2024 (Вторник)

Оферти за туризъм наблизо

На гости в София: Нощувка със закуска за двама, плюс паркинг
София 85 бр. 1 нощувка 2 49лв/ден 11 бр. 2 бр. 71 бр. Оферта от Grabo.bg
Валидност на ваучера:
от 9 Август до 1 Юни 2024г.
Към офертата
Нощувка в София, с възможност за закуска
София 6 бр. 1 нощувка 28лв/ден 26 бр. Оферта от Grabo.bg
Валидност на ваучера:
от 5 Януари до 20 Декември 2024г.
По работа или почивка в София: 2, 3 или 4 нощувки със закуски за до четирима
София 2-4 нощувки 29лв/ден 23 бр. Оферта от Grabo.bg
Валидност на ваучера:
от 5 Януари до 20 Декември 2024г.
Topofertite.com

3-дневна екскурзия до Дома на Боговете - изкачване на Митикас в Олимп + 2 нощувки, професионален планински водач и транспорт за 245 лв.

Програма:

1 ден: 7:00 ч.  Тръгване от паркинга пред стадион „ Васил Левски ”с лицензиран микробус / мини ван / в посока граничен пункт Кулата – Промахон. Докато още подремваме през следващите  около два часа и половина, вече сме стигнали до мястото за почишка, кафе, храна и тоалетна. Преминаваме на територията на Гърция и продължаваме по пътя за Солун – Катерини – Литохоро и след още около два часа и половина, отново правим почивка за около 30 мин. за храна. След това навлизаме в планината по стръмен но живописен път от който се откриват впечатляващи гледки към морето и ни  отвежда до паркинг на  1100 м.н.в. в които оставяме транспорта и продължаваме пеш към хижата която е на 2100 м.н.в. Нашето приключение започша - време е да походим! В буса може да оставим багаж, които е за следващите дни. Към 18:00 – 19:00 ч. пристигаме и се настаняваме в хижата, където е време да похапнем и да си починем преди утрешното изкачване.

2 ден:  Днес ставаме рано(5:30ч.), очаква ни много динамичен и натоварен ден. Посрещаме изгрева на слънцето от 2100 м. и стягаме раниците (В хижата също може да оставим багаж.) за прехода до върха. Точно в 6:00 тръгваме към върха на боговете. Започваме постепенно изкачване до връх Скала. Тук оставяме щеки и излишен багаж, слагаме каски, вземаме най-необходимото и тръгваме да атакуваме върха. В последната си част маршрута е много опасен, и се изисква максимална концентрация. При дъжд НЕ се продължава след връх Скала! Преодоляваме последната  най-трудна, но и най-емоционална част от прехода и ето ни на връх Митикас 2917м.н.в., първенеца на Гърция и втори по височина на балканския полуостров. Оставаме на върха около 30мин. напълно достатъчни за снимки и гледки. Слизаме по същия път обратно, много внимателно до връх Скала, правим почивка за храна, вземаме си щеките и останалия багаж и тръгваме по познатата вече пътека надолу към хижата. Около 13:00 ч. пристигаме на хижата и оставаме един час да хапнем и да си починем, защото след това тръгваме надолу към -паркинга . Около 17:00ч. товарим раниците на буса, и тръгваме надолу към  морето за нашата втора нощувка в хотел в едно от селцата на брега на морето. Настаняване в хотела и се отдаваме на плаж, узо, дзадзики, сиртаки и т.н..

3 ден: Днес е време за почивка и плаж... Ще тръгнем към София по обяд, а до тогава тенът ни е гарантиран! По време на пътуването ще направим още две почивки преди да стигнем до ... Мястото от където тръгнахме.

Трудност: динамичен маршрут

Денивелация:+1000м./+800м.-800м.-1000м.

Продължителност: 4:00 ч./ 8:00 ч.

Дата: 14 - 16.06.2019г.

Цена: 245 лв.
Прочети още

Офертата е публикувана на

19.05.2019г. преди 5 години

Офертата, която разглеждате, е изтекла!
Топ цена: 245лв

Предоставена от

ЕВОЛЮШЪН ТРАВЕЛ ЕООД

Изминали оферти

2-дневна екскурзия до водопад Райското пръскало и връх Ботев + 1 нощувка в уютна хижа, професионален планински водач и транспорт за 145 лв.
3-дневна екскурзия до Първенеца на Сува планина и връх Миджур + 2 нощувки уютна хижа, закуска, вечеря, професионален планински водач и транспорт за 185 лв
Last Minute! 3-дневна екскурзия до Средна гора и възрожденска Копривщица + 2 нощувки в уютни хижи, транспорт и професионален планински водач за 195 лв.
Last Minute! 1-дневна екскурзия до скален манастир Света Петка и Екопътека "Ждрелото на река Ерма" + професионален планински водач и транспорт за 45 лв.
1-дневна екскурзия до Гиганта с име на жена - връх Тодорка + професионален планински водач и транспорт за 55 лв.
2-дневна екскурзия до Врачански Балкан + 1 нощувка в хижа, професионален планински водач и транспорт за 135 лв.
3-дневна екскурзия до Голям Балкан + 2 нощувки в хижи, професионален планински водач и транспорт за 195 лв.
2-дневна екскурзия до Амбарица + транспорт и професионален планински водач за 135 лв.
2-дневна екскурзия до връх Вихрен + транспорт и професионален планински водач за 135 лв.
2-дневна екскурзия до връх Мусала + транспорт и професионален планински водач за 135 лв.
1-дневна екскурзия до Седемте рилкси езера + транспорт и професионален планински водач за 35 лв
5-дневна екскурзия до Гордостта на Черна Гора - Дурмитор и Босна и Херцеговина + 4 нощувки със закуски, професионален планински водач, входна такса за Национален парк Дормитор и Суджеска за 585 лв.