Грабнете ваучер и се насладете на невероятните изпълнения на оркестър, хор и балет на Държавна опера - Варна - с най-доброто от един от най-известните композитори от края на 20 век!
• Място в зелена зона - за 16лв, вместо за 20лв;
• Място в синя зона - за 24лв, вместо за 30лв.
Повече за мюзикъла:
С участието на: Белла Петрова, Борислав Веженов, Велин Михайлов, Вяра Железова, Илина Михайлова, Калина Жекова, Лилия Илиева, Лиляна Кондова, Людмил Петров, Мария Павлова, Момчил Караиванов, Нейчо Петров-Реджи, Николай Димитров, Пламен Георгиев, Свилен Николов
Оркестър, хор и балет на Държавна опера Варна
В програмата са включени популярни песни от мюзикъли на Андрю Лойд Уебър "Йосиф и фантастичната му пъстра дреха", "Евита", "Котки", "Любовта никога не умира", "Исус Христос супер звезда", както и от неговият "Реквием".
Андрю Лойд Уебър или барон Лойд Уебър (роден на 22 март 1948г), е един от най-известните композитори от края на 20 век. С многото си успешни постановки, които се играят в продължение на десетилетия в театрите на Бродуей в Ню Йорк и в Уест Енд в Лондон, той с основание може да бъде наречен благородника на мюзикъла. Освен това той е импресарио в театъра, а неговата
театрална компания Really Useful Group е сред най-големите оператори в Лондон. Написал е 21 мюзикъла (сред които "Исус Христос суперзвезда", "Евита", "Котки", "Фантомът на Операта", "Любовта никога не умира"), два саундтрака и латински
Реквием. Голяма част от песните му (като "I Don't Know How to Love Him" от "Исус Христос суперзвезда", "Don't Cry For Me, Argentina" от "Евита", "Memory" от "Котки" и "The Music of the Night" от "Фантомът от Операта"), са станали известни хитове, даже и извън театралните постановки. През 1992 година Андрю Лойд Уебър е
удостоен с рицарско звание, а през 1997 година получава и титлата пер. Днес той е носител на много награди, сред които и "Оскар". Композиторът членува и в клуба на най-богатите хора във Великобритания, пожизнен член на Камарата на лордовете на Британския парламент.
В мюзикълите на Уебър основата е музикалната драматургия, с което той създава бъдещето на световния музикален театър и променя остарялата представа за мюзикъл, близък по-скоро до водевил и музикален фарс.
Прочети още